Společnost dbající na čisté a přírodní suroviny té nejvyšší kvality. To očekává i od svého nového loga a vizuálního stylu.
Návrh logotypu pro mladou značku Anniés zabývající se výrobou přírodní a zdravé kosmetiky, kde jde o ručně vyráběná mýdla a krémy s důrazem na kvalitu surovin bez škodlivých látek pro tělo. Z toho vychází i návrh tohoto loga skládající se ze symbolu listu, vody a kapky.
Tradiční výrobce pekařského droždí, který chtěl svou značku zmodernizovat. Dodat jí svěží a atraktivní vzhled.
Netradiční logo pro Andreu Grigerovou zabývající fontologií.
Návrh symbolické a ikonické značky vychází z tradičních prvků pro vinařství. Vybral jsme tvar sudů a lahve vína. Tvary sudů tvoří břicha písmena B - iniciála města Bílovice. Do vnitřní části jsem umístil lahve v negativu.
Návrh produktové značky a loga malé firmy zabývající se šitím módy pro jógu a volný čas.
Vytvoření poutavého emblém pro žáky hokejové školy v Kanadě. Kanda je kolébkou hokeje a malé děti berou hokejisty jako super hrdiny. Hokejista se zuby není žádný hokejista znělo v zadání. Kanaďané zbožňují hokej a lov. Skloubení těchto ikonických věcí dalo vzniknout novému emblému dětské hokejové školy Top Hockey.
Vytvoření zcela nové značky pro mladou společnost. Majitel chtěl logo, které bude lehce zapamatovatelné a jasně identifikovatelné. Poté i jednoduchou a funkční etiketu, která se od ostatních piv odliší.
Tvořím loga, značky a logotypy, která se stávají nejdůležitějším vizuálním prvkem a klenotem Vaší firmy. Cesta k vytvoření kvalitního loga začíná na papíře. Zprvu nápad, rozvíjející se myšlenka a především osvícený klient, co tvoří logo nejen pro sebe, ale především pro klienty. Logo je tvořeno tak, aby fungovalo, bylo jednoduché, čitelné a nadčasové. Mé nejstarší logo má jíž 17 let a stále nestárne. Znáte nějaký produkt co vám vydrží 17 let? Investovat do značky se vyplatí!